slider

Παρασκευή 10 Μαρτίου 2017

Κατασχέσεις από τις εφορίες σε άπορους και χαμηλοσυνταξιούχους

Πρακτικές εφαρμογές της "εξισορροπημένης ισορρόπησης" κατά ρήση υπουργού Σταθάκη περιγράφοντας την πολιτική που θα ακολουθήσει η κυβέρνησή του στο πλαίσιο της αποδοχής των απαιτήσεων των ΕΕ - ΔΝΤ και λοιπών "θεσμών". Πήραμε και αναδημοσιεύουμε το πιο κάτω μήνυμα:

"Καλημέρα.. 
Είμαι η Χρύσα Κ., από Εργατική Λέσχη Νέας Σμύρνης, συνταξιούχος τραπεζοϋπάλληλος...συνδικαλίστρια, που τώρα είμαι στο Σωματείο συνταξιούχων Ιωνικής Τράπεζας. Στις 24/2, μέρα πληρωμής συντάξεων, πηγαίνοντας στο ΑΤΜ είδα στην οθόνη.. Λογιστικό υπόλοιπο 485 ευρώ.. Διαθέσιμο υπόλοιπο 0 (μηδέν). Όταν επισκέφτηκα το κατάστημα 350 της Alpha bank στην Χαροκόπου, όπου τηρείται ο λογαριασμός σύνταξης, μου είπαν ότι κατασχέθηκε από την εφορία Χολαργού για χρέος στον ΕΝΦΙΑ..

Τα 485 ευρώ είναι όλη μου η σύνταξη και ο μόνος πόρος να ζήσω εγώ και ο γιος μου πού αυτή τη στιγμή είναι στο στρατό...".

Κι άλλο κρούσμα όπως δημοσιεύτηκε στο facebook: "ΤΟ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΗΜΑ 347 ΠΛΑΤΕΙΑ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΤΗΣ ALPHA BANK ΚΑΤΕΣΧΕΣΕ ΑΠΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΑΠΟΡΟΥ, ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ, ΤΟ ΠΟΣΟ ΤΩΝ 180 ΕΥΡΩ ΓΙΑΤΙ Ο ΔΥΣΤΥΧΟΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥ ΚΟΨΕΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΝΕΙ ΑΚΑΤΑΣΧΕΤΟ. ΟΜΩΣ, ΓΙΑ ΚΑΚΗ ΤΟΥ ΤΥΧΗ ΚΑΗΚΕ ΕΝΑ ΑΘΛΙΟ ΤΡΟΧΟΣΠΙΤΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΟΙΚΟΣΥΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΠΟΥ ΖΟΥΣΕ (ΔΕΝ ΖΟΥΣΕ ΣΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ) ΤΟΥ ΧΟΡΗΓΗΣΕ ΒΟΗΘΗΜΑ 1000 ΕΥΡΩ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΠΗΚΕ ΣΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ. ΤΑ 1000 ΕΥΡΩ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΝΟΣ ΑΠΛΟΥ ΤΡΟΧΟΣΠΙΤΟΥ. ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΠΟΣΟ ΘΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΤΑΝ ΑΠΟ ΕΡΑΝΟ.
Ο ΝΟΜΟΣ, ΛΕΕΙ Η ΤΡΑΠΕΖΑ, ΔΕΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΟΗΘΗΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΧΕΣΗ ΚΑΙ ΑΠΕΡΡΙΨΕ ΑΙΤΗΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΠΟΣΟΥ"

Προς κα Παπανάτσιου, υπουργό: - Έχετε να πείτε κάτι γι αυτό, μιας και σε πρόσφατες συνεντεύξεις σας ξεσπαθώνετε κατά των μεγαλο-οφειλετών και δίνετε αόριστες υποσχέσεις για την αντιμετώπιση των μικρών οφειλών ; Το κίνημα δεν θα αφήσει κανέναν μόνο του στην κρίση, ανυπεράσπιστο στις αντιλαϊκές επιθέσεις.